Hela mitt liv får plats i en handväska.

Jag har suggessivt börjar packa inför min och Andreas tripp i Europa. Allt började med att jag köpte två ryggsäckar på Naturkompaniet. När jag kom hem började jag plocka ihop kläder som jag kommer att ha med mig. Till min förvåning upptäcker jag att båda ryggsäckarna är alldeles för stora för att tågluffa genom Europa med. För stora?? Hur kan en väska vara för stor? I och för sig ska jag ju vara glad att det är så eftersom jag alltid packar överfulla väskor när jag ska någonstans. Det är ju lätt att man tänker; "nej men det kan vara bra att ha med sig en sån tröja, och en sån t-shirt, och kanske ett till par byxor, det kan ju bli kallt". Men nu har jag sagt till mig själv på skarpen och det verkar fungera. Andrea däremot har det lite kämpigare. Hon är värre än vad jag var. Men jag har nästan lyckas övertyga henne med. Så nu har hon mig som riktlinje och nej Andrea, vi ska inte ha någon jacka med oss.

Så här ser min packning ut: Andrea; Se och lär.

Kommentarer
Postat av: Andrea

men Madde - TÄNK OM det blir skitkallt! även sommarkvällar kan vara kyliga.. och i irland/skottland/england kan det vara regnigt och kallt. allt säger för jacka, ja!

2011-06-15 @ 23:24:27
URL: http://fromatoj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0